DIMECRES 13 JULIOL 2011, RESPECTE DE LA CLASSE D ’AHIR.
EXERCICI 1: Fer un Power Point, relatiu al primer punt del temari (pag.7-19).
Va donar 30’ que es van allargar a 3-4 hores. Així corroborem la llei de Parkinson, que diu més o menys
“Tota feina ocupa el temps que ens donen”, i és cert que quan tens més temps t’ho prens amb més calma i quan vas just, t’espabiles.
És un text infumable. Els alumnes han tingut dificultats en resumir-ho.
Només ho va enllestir un grup dels 6 existents. I vam treure les següents coclusions:
Van copiar els títuls i sota les explicacions (Trencant de lluny la norma del 7x7).
Anaven llegint títols i explicacions, amb el que no podiem seguir oïda i vista. Intentavem llegir-ho tot i escoltar: impossible.
Millora possible:
Apendre’s les explicacions i fer sortir els títols únicament
Posar a cada pàgina nomès un títol i una explicació
Posar inicialment el títol, i després amb un “click” que sorti l’explicació.
Mirar als ulls de la gent quan parlem
El P.Point, és una eina, ara penso que molt bona, si s'encara a l'educació i no al lluïment personal (que ho fem sovint) de possar dibuixets i més virgueries. En general sóc partidari de simplificar les coses donat de que sempre estem a temps de complicar-les, o es compliquen per sí soles; i això s'ha d'aplicar a les presentacions de P.Point, donat que es fa servir l'impacte de l'imatge per fer entendre conceptes, baixant l'ús de les lletres.
Donat que això ho llegirant els companys que van fer la presentació, primer de tot, Enhorabona! han fet un treball magnífic, comparat amb el meu: no vaig ni arribar a resumir el text.
No hay comentarios:
Publicar un comentario